Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
Kategóriák / Termékek
Lovas Klub - Smart games
9.990 Ft
Menny.:db

Lovas Klub - Smart games

9.990 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Raktáron
Átlagos értékelés: Nem értékelt

A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. 

Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon,

hogy elérje a célt. Készen állsz a 80 feladvány megoldására?

Pattanj nyeregbe egy rejtélyes szórakozáshoz!

A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól,

akár felnőtteknek is.
Segít fejleszteni a kognitív képességeket,

beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást.

Szállítási díj: 1.150 Ft
Várható szállítás: 2024. december 04.

Leírás

A játék menete:
1. Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba.

(Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.)

Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz.
Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak

van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig).

Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező 

puzzle-darabokra van szükséged.
2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig.

A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:
A) A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana.

Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, lehetséges,

hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba).

Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt!
B) 3 puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal).

Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik irányba menjél tovább.

A lóval azonban „menni kell az áramlással”. Tilos éles kanyarokat tenni,

az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles kanyart.
C) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő

konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok sorrendjére.
Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két lehetséges útja van.

Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér,

hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében!
D) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet
mutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt.
Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálsz a füzet végén.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.